środa, 16 grudnia 2015

Wyzwanie #12: Świątecznie i niekartkowo (Przypominajka)

Do 31 grudnia trwa wyzwanie Świątecznie i niekartkowo



Tematem jest  praca związana ze świętami, ale nie kartka.
Może być to, np. opakowanie na prezent, ozdoba, stroik, zawieszka do prezentów, a także coś zrobionego na prezent, ale pamiętajcie, że musi to być praca scrapowa, mixed media, 
ewentualnie z elementami decoupage.

 Visell

Jako przypominajkę wykonałam mini-gwiazdkę, z kolekcji Studio75 Magiczny Czas.


eMKa

Jako przypominajkę, przygotowałam kilka zawieszek do ozdobienia choinki lub mieszkania, drzwi, itp. Dwie z nich - płaskie gwiazdki, zrobiłam, wykorzystując Origami i papier Spring Time z kolekcji Foggy Dew od AltairArt. Ozdobiłam je kwiatem z czerwonej wstążki oraz błyszczącym dżetem. Trzecia, to gwiazdka trójwymiarowa. Do jej zrobienia, użyłam papieru Stars od AltairArt oraz papieru Śnieżny Dzień 01 od Bee Scrap. Gwiazdkę, ozdobiłam świąteczną grafiką, śnieżynką oraz kokardką z dzwoneczkiem.




 Zapraszam do udziału w wyzwaniu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...