niedziela, 27 grudnia 2015

Gościnna Projektantka: Retro Wariacje

Dzień dobry :)
Dziś mamy przyjemność gościć trzecią zwyciężczynię naszego listopadowego wyzwania: 

Retro Wariacje


Witajcie Skarbnicowi Zaglądacze. Jestem Iza z bloga retrowariacje.blogspot.com i dziś gościnnie projektuję w Skarbnicy Pomysłów. Bardzo dziękuję DT za zaproszenie. 
Oto kilka słów o mnie. Od zawsze fascynowałam się robótkami ręcznymi, coś kleiłam, malowałam, szyłam... scrapbooking odkryłam jakiś rok temu i od tej pory mój pokój zamienił się w papierową warownię ;). Lubię styl vintage, warstwowe prace, ale również proste formy, ostatnio zaś zafascynowałam się akwarelkami. Jeśli macie ochotę pooglądać moje artystyczne wariacje to zapraszam na bloga, a teraz przedstawiam karteczkę, którą stworzyłam z okazji urodzin Mamie mojego narzeczonego, więc jest kwieciście, perełkowo i delikatnie.



Ze skarbów dostępnych na półkach sklepowych użyłam:
klej Magic z aplikatorem


Pozdrawiam wszystkich i życzę Szczęśliwego Nowego Papierowego Roku!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...