piątek, 25 grudnia 2015

Gościnna Projektantka: Anetiq

Dzień dobry w ten piękny świąteczny dzień :)
Dziś mamy ogromną przyjemność gościć jedną z trzech zwyciężczyń naszego listopadowego wyzwania:

Na wstępie dziękuję za wyróżnienie mojej pracy oraz możliwość gościnnego projektowania i wspólną zabawę na blogu Skarbnica Pomysłów :)
Mam na imię Aneta, na co dzień pracuję jako "pani inspektor od zwierzątek"
oraz jako groomer - czyli psi fryzjer, a gdy wracam w końcu po długim dniu do domu, znów sięgam po nożyczki.
Moja przygoda ze scrapbookingiem zaczęła się ponad dwa lata temu od udziału w warsztatach. 
Powiem szczerze, że nie szukałam sobie nowego hobby ani sposobu na zabicie czasu.
Ale to była miłość od pierwszego cięcia, od pierwszej stworzonej kartki ;) 
Od tamtej chwili poświęcam mojej pasji sporo czasu, a ona odwdzięcza mi się, 
dając poczucie spełnienia i uśmiech na twarzach tych, którzy moje papierowe twory otrzymują ;)
Tworzę wszystko co mi wpadnie do głowy, ale głównie kartki okolicznościowe, zaproszenia, albumy, ramki, LO itd. Ostatnimi czasy próbuję swoich sił we wszelakich, jak ja to mówię, „maziajkach” czyli pracach mediowych, w których dla mnie wyobraźnia jest jedyną obowiązującą zasadą..
Jeśli jesteście ciekawi moich prac zapraszam na mojego bloga oraz na facebooka, gdzie mój papierowy świat odnajdziecie pod hasłem  „Wyklejane opowieści”.
A w związku z dniem jaki dziś obchodzimy oraz na okoliczność mojej tęsknoty za śniegiem i zimową aurą przygotowałam dla Was w ramach gościnnego projektowania zimową zawieszkę na choinkę życząc wszystkim radości na te trwające święta ;)



Zawieszka powstała z papierów Studio74 z kolekcji Magiczny czas - papier 03

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...