sobota, 26 grudnia 2015

Gościnna Projektantka: Bluebell Chandlery

Z ogromną przyjemnością witamy dziś Bluebell Chandlery, jedną ze zwyciężczyń naszego wyzwania listopadowego.


Witam,

Za nim o mnie, chciałabym serdecznie podziękować z możliwość gościnnego występu na blogu Skarbnicy Pomysłów :).
Mam na imię Natalia, w blogowym świecie tworzę pod pseudonimem Bluebell Chandlery. Tworzę od paru lat, choć powiem szczerze, będąc w szkole twierdziłam, że nie mam do tego „ręki”. Często życia płata nam psikusa... :) Moja przygoda ze scrapbookingiem rozpoczęła się około cztery lata temu od przeróżnych opakowań do prezentów i karteczek głównie dla rodziny. Dopiero pół roku temu założyłam własnego bloga. Trudno jest mi określić mój styl, ponieważ lubię różnorodność: od kwiatowych kompozycji po mix media, od kartek, po albumy i pudełka :). Ciągle się uczę i rozwijam, co sprawia mi wielką frajdę.
Dziś 26 grudnia – drugi dzień świąt, ciąg dalszy świątecznych odwiedzin i obdarowywania się podarunkami. Przygotowałam dla Was pudełeczko na bombkę z wykorzystaniem pięknych papierów Altair Art. 










W pracy wykorzystałam również:
- papiery Altair Art. – Dreams come true

Dziękuję i pozdrawiam Was J.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...