piątek, 4 grudnia 2015

Kartka świąteczna i wyprzedaż w Skarbnicy Pomysłów

 Dziś jest dzień mojej inspiracji, więc przedstawiam Wam kolejną świąteczną kartkę z papierów zupełnie nieświątecznych, jaką ostatnio poczyniłam. Powstała z papierów AltairArt z kolekcji Night&Day - czerwony Passion i zielony Jungle, które świetnie nadają się do projektów świątecznych. Dodałam kwiatowy papier 07/08 z kolekcji Holy Mountains.  Poinsetia powstała ze ścinków papieru Invisible love, który został mi z poprzednich kartek, a spod niej wyziera piękna, głęboka czerwień papiery z Galeriowej kolekcji "Najlepsze życzenia" - to bonusowy papier z drugiej strony okładki, który swoim kolorem skradł moje serce :)
Wszystkie sklejone klejem Magic, taśmą dwustronną i dystansową.

Papierologia

  

Detale Kartki





***
Zapraszam też do sklepu, gdzie do 8 grudnia trwa wyprzedaż świątecznych przydasiów z kategorii Boże Narodzenie z rabatem 12%  - kod rabatowy 12gwiazd 


Miłego weekendu!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...