poniedziałek, 28 grudnia 2015

Pada śnieg?

Witam 
Was Świętach!
Mam nadzieję, że wszyscy się objedli, ale nie boli nikogo brzuch i nie poszło nikomu nie tam gdzie trzeba 
;)
Dzisiaj mam dla Was jeszcze jedną po-świąteczną kartkę do pokazania. 
Wbrew temu, co dzieje się za oknem, jest to kartka mocno ośnieżona, a w shaker box'ie latają prawdziwe płatki śniegu
;)
 Kartkę zrobiłam, używając papierów różnych firm.
Zaczynając od pierwszej warstwy są to: Passion od AltairArtŚwiąteczne życzenia 02 i 01 od LemonCraft
 Domki i choinki, wycięłam z papierów: PassionJungle oraz Creme Brulee od AltairArt
 Niestety nie mam wykrojnika z takimi malusimi choinkami, wycinałam je ręcznie, wiec każda choinka, to inna odmiana 
:P
 Poinsecja, robiona przeze mnie
:)
 Pod poinsecją, niespodzianka - ośnieżone, modrzewiowe szyszki 
:D
 I wszędzie... Śnieg... Śnieg... Śnieg... Zrobiony głownie, przy pomocy mediów 13@rts, a którego tak bardzo brakuje w tym roku...
:(
 Śnieżynki, zrobione przy pomocy maski oraz gessa 13arts, a w shaker box'ie - cekiny, mikrokulki różnej wielkości, różnego rodzaju brokat od 13arts
:)
 Na koniec kilka chlapnięć białym tuszem Splash!
:)

Jest to mój ostatni post przed Nowym Rokiem, życzę więc wszystkim zaglądającym

Szampańskiej Zabawy Sylwestrowej 
oraz 
Szczęśliwego Nowego Roku!

Do zobaczenia w Nowym Roku!
:)

3 komentarze:

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...