sobota, 22 sierpnia 2020

Roczek Michasi :)


Hej :)

Dziś chcę Wam pokazać kartkę w pudełku z okienkiem,
w której znajduje się urocza karteczka na roczek Michasi.
Kartka powstała z cudnej kolekcji Magicznej Kartki "Stworzone z miłością".
Wykorzystałam tutaj kilka wyciętych z arkusza elemntów,
przestrzeń pod warstwą papieru wypełniłam odrobiną sizalu,
dodałam różyczki i kaszkę, która świetnie dopełnia takie kwiatowe kompozycje.
Jak Wam się podoba? :)






Wykorzystałam:



Pozdrawiam, Anett :)


2 komentarze:

  1. Śliczny zestaw. Właśnie mam do zrobienia kartkę na podobne urodzinki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Thank you!!!
    Chi phí vận chuyển đường sắt là điểm mạnh của vận tải Ratraco Solutions. Ngoài ra, Ratraco Solutions còn cung cấp các dịch vụ như: Vận chuyển xe máy Bắc Nam, vận chuyển ô tô, vận chuyển container đường bộ... Liên hệ vứi chúng tôi để được tư vấn cụ thể hơn.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...