poniedziałek, 17 sierpnia 2020

Kartka z samolotem

 Dzień dobry :)

Proste i płaskie kartki nie są raczej w moim  stylu, ale czasem trzeba zrobić takie do koperty. Motyw samolotów jest mi bliski, więc komponowanie tej kartki sprawiło mi dużą radość. Bazę zrobiłam z pięknego, mieniącego się papieru wizytówkowego, do którego dobrałam odpowiednią, równie ozdobną kopertę. Kartkę ozdobiłam papierami AltairArt z kolekcji Sunrise  (papier 04) oraz Andromeda z kolekcji Made of stars. Serwetkę z Craft passion wycięłam ze srebrnego papieru lustrzanego, a tekturki pomalowałam srebrną farbą akrylową. I kartka gotowa :)




Materiały
AltairArt - Sunrise 04 Niebieski AltairArt - Made of Stars - Pulsar/Andromeda Papier ozdobny metalizowany Sirio Pearl 230g Shiny Blue A4 Koperta ozdobna kwadratowa K4 17x17cm HK Sirio Pearl Shiny Blue granatowa 125g Papier lustrzany  srebrny 24 cm x 33 cm  Craft Passion  CP-67 Komplet wykrojników ramki okrągłe Craft&You Design Wykrojnik Base frames set 1 - ramki Crafty Moly - 738 TEKTURKA - CYFRY 2 - 3 CM  Klej Magic z aplikatorem  TaÅ›ma dwustronna piankowa dystansowa 1,6 mm/9 mm//25 m  

Miłego tygodnia
Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...