piątek, 21 sierpnia 2020

Kartka z aparatem

 Dzień dobry :)

Chciałabym napisać, że jak tylko przyszła nowa kolekcja AltairArt Butterfly Effect to nie mogłam się powstrzymać i od razu ją pocięłam - ale będzie to nie zupełnie prawda. Prawda jest taka, że nie miałam czasu. Po urlopie w firmie jest Armageddon, kończę pracę koło północy i końca nie widać. W weekend pewnie także będę pracować, aby wyjść z zaległości. C'est la vie. Nie mniej jednak kartka powstała, robiona na raty, ale to ta pierwsza z nowej kolekcji. Powstała w sumie z papierów, które wzięłam z drukarni, nie miałam wszystkich wzorów nawet. Dołożyłam serwetki z Craft Passion, w tym tę nową, bardzo ażurową. 
Wyszła taka kartka - warstwowa, nieco bałaganiarska - jak Wam się podoba :)?




 Materiały

AltairArt - Butterfly Effect zestaw 30x30 AltairArt - Butterfly Effect CVR 15x15 Craft Passion  Wykrojnik serwetka #5 Papier ozdobny gładki Lessebo 240g White biały A4 Craft Passion  CP-67 Komplet wykrojników ramki okrągłeKlej Magic z aplikatorem  TaÅ›ma dwustronna piankowa dystansowa 1,6 mm/9 mm//25 m  Róże na tiulu czekoladowe Papierowe Różyczki ok 2,5 cm10 sztuki, czerwone


Miłego weekendu :)

Ania

1 komentarz:

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...