poniedziałek, 3 sierpnia 2020

Album na wieszaku

Dzień dobry 

Bardzo długo czekałam, aż kurier przywiezie do mnie papiery Altair Art 
I gdy tylko paczka dotarła od razu wzięłam się za zrobienie tego oto albumu na wieszakach. 

Rameczki oraz kwiatowe dodatki idealnie pasują do tego projektu. 







 















Ja jestem pod wrażeniem jak mi wyszedł ten bajkowy album. 
I mam nadzieję  ,że wam również przypadnie do gustu.  

Materiały ze sklepu Skarbnica Pomysłów. 
AltairArt - On the Wings of a Rainbow - zestaw 30x30  AltairArt - On the Wings of a Rainbow Add-ons - MEGA zestaw dodatków 
PODKŁAD - GESSO BIAŁE DAILY ART, 100 ML  Papier czerpany biały A4 z nagietkiem, 260 gsm, 1 arkusz 
Sznurek woskowany bawełniany, 5m, 1 mm grubości, niebieski Sznurek woskowany bawełniany, 5m, 1 mm grubości, różany 
Róże piankowe z tiulem, 3-4 cm, jasny róż Róże piankowe z tiulem, 3-4 cm, kremowe 
Kaszka - Ryżyk  biała i jasnozielona z zielonymi listkami  Klej Magic z aplikatorem 
Taśma dwustronna udzieralna 6 mm/100 m    Magnes neodymowy  5 mm x 5 mm x 1 mm 10 sztuk.
Prima Marketing Say It In Crystals Kryształki samoprzylepne - Moon Child 
Pozdrawiam serdecznie  


2 komentarze:

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...