środa, 4 listopada 2020

Notesik z kolekcji Butterfly Effect

  Hello!

 Dziś pokażę Wam mój notesik w którym będę sobie

zapisywała moje pomysły na wykonanie kartek, 

albumów itp. Bardzo długo chodził za mną ten 

projekt, chyba czekał na odpowiednią kolekcję :).

Do stworzenia notesu użyłam najnowszej kolekcji 

Altair Art - Butterfly Effect.

Na okładce widzicie kartkę z odbitym stemplem, 

ale żeby było ciekawiej opaliłam ten papier z każdej

strony. Na środku dziewczyna z podklejonymi

skrzydłami. Cały notes zamyka się jak zawsze na

moją ulubioną formę czyli ramkę z ćwiekiem.

W środku na okładkach są kieszonki, a między 

kartkami jest kieszonka z kolekcji, strony też 

troszkę przyozdobiłam motylami. Oczywiście notes

musi mieć zakładkę w tym wypadku jest to sznurek

z przymocowanym skrzydełkiem.

Dajcie znać jak Wam się podoba moja dzisiejsza 

inspiracja.






Całusy Kasia!

Użyłam:



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...