poniedziałek, 23 listopada 2020

Kartka z pomarańczą o megapromocja na papiery AltairArt

  Dzień dobry :) 

Lubicie aromatyczne dodatki do kartek :)? Pomarańczki, anyżek, cynamon...? Ja w tym roku bardzo :) Bardzo chętnie dodaję je do kartek i boxów - co tez mięliście okazję obejrzeć w mojej poprzedniej inspiracji oraz w czasie live (można go obejrzeć na stronie Skarbnicy)

To moja kolejna kartka świąteczna, zrobiona z papierów AltairArt z kolekcji Festive Cats oraz dwóch nieświątecznych papierów z kolekcji Nightfall oraz Night&Day. Poinsecję zrobiłam z papieru czerpanego, a wycięta została wykrojnikiem z Craft passion.  Dodałam kaskę, pomarańczę oraz anyżek, a między warstwy wsunęłam tekturkę z Wycinanki oraz koronkę. 

Całość pochlapałam nieco rozwodnionym gessem. Jak Wam się podoba moja kartka :)?






A na koniec zapraszam Was na promocję, jakiej w Skarbnicy Pomysłów jeszcze nie było :) 

Podwajamy papiery AltairArt!

Kup 1 papier, a drugi dostaniesz gratis! (kup 2, a kolejne 2 dostaniesz gratis itd...)
Promocja dotyczy pojedynczych papierów, dodatków do wycinania i pasków - bez zestawów :)
Objęte promocja papiery znajdziecie pod linkami :
Promocja trwa aż tydzień - do następnego poniedziałku 30.11 włącznie (lub do wyczerpania zapasów) Są powody, aby polubić poniedziałki, prawda :)?
Zapraszam :)
Promocja nie dotyczy papierów Skarbnicy Pomysłów. 


Materiały

  
 
  
 



    
 
      
    

  

Miłego tygodnia Wam życzę
Ania



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...