czwartek, 5 listopada 2020

Kartka z wczorajszego live

Dzień dobry :) 

Kiedy zrobiłam moją poprzednią kartkę wzorcowa do live z poprzedniego posta, byłam z niej całkiem zadowolona. Ale tak sobie nieskromnie myślę, że ta kartka, którą zrobiłam na wczorajszymi live na stronie Skarbnicy Pomysłów jest dużo bogatsza i lepsza :) Nie ma jak miłe towarzystwo w czasie tworzenia :)

Sam live można obejrzeć na stronie Skarbnicy, serdecznie zapraszam :)
Warto, bo pokazuję na nim, jak zrobić poinsecje oraz otwieraną bazę do kartki bombki z  zawieszką :)
Do zrobienia kartki wykorzystałam papiery Altair Art z kolekcji Festive cats oraz Festive Bells, zaś poinsecja jest z papieru czerpanego przy użyciu wykrojnika z Craft Passion.
W zasadzie wszystkie potrzebne materiały są zebrane w Skarbnicowych KITach, a jak nie macie wykrojnika poinsecji, to szablon do jej odrysowania i wycięcia można pobrać w grupie inspiracyjnej AltairArt :)

Detale kartki





Materiały
  
   
     
    
 Klej Magic z aplikatorem  TaÅ›ma dwustronna piankowa dystansowa 1,6 mm/9 mm//25 m




Zapraszam też Was na kolejny live, w czasie którego zaprezentuję nową kolekcję ze Skarbnicy Pomysłów True Blue i zrobimy z niej kartkę - i czekam na wasze propozycje :) 
Czy będzie to kartka świąteczna z gwiazdkami czy na kwiatowa uniwersalna :)?
Odbędzie się w najbliższy piątek, 6 listopada o godzinie 20 - zapraszam :)


1 komentarz:

  1. Obserwowałam liva, zrobiłam też kartkę. Świetnie, że przypomniałaś tę formę kartki.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...