piątek, 24 lipca 2020

Urodzinowy box z live

Dzień dobry :) Wczoraj na stronie FB Skarbnicy Pomysłów odbył się live, w czasie którego zrobiłam takie urodzinowe pudełko. Zapis transmisji można zobaczyć na stronie
Box powstał z najnowszych papierów UHK Gallery z kolekcji Art Journal, na bazie kratowej z Rzeczy z Papieru. Kwiaty zrobiłam z arkuszy z kolekcji używając wykrojników z Craft Passion, a na koniec pokryłam je pastą brokatową złotą. Tort z Wycinanki pomalowałam farbami akrylowymi (kolory Burnt Sienna, Czerwień Saturna i Złoto Bogate), a także maznęłam go pastą brokatową. Na ściankach pookładałam tekturki, elementy do wycinania z kolekcji, a kompozycję uzupełniłam gazą, różami na tiulu i tekturkami, kwiatami i miejscami - ziarnkami kawy. Zapraszam do obejrzenia procesu powstawania tego boxa - na live było bardzo sympatycznie i wesoło i zarazem dziękuję za taki miły i twórczy wieczór :)












Materiały ze Skarbnicy Pomysłów 

UHK Gallery Art Journal - zestaw pasków UHK Gallery Art Journal - zestaw papierów do scrapbookingu Rzeczy z papieru - Pudełko exploding box - kraft - 10x10x10cm  Craft Passion  CP-67 Komplet wykrojników ramki okrągłe Craft Passion Komplet wykrojników gałązki #10 Komplet wykrojników Kwiaty nr7  Wycinanka - JUST MARRIED - dekoracyjny tort 3D  Craft&You Design wykrojnik  Leaves 2- listki 2  Sznurek woskowany bawełniany, 5m, 1 mm grubości, gorzka czekolada Twoja Tekturka -  SUNFLOWERS - SŁONECZNIK I KWIATY - 2 SZTUKI Róże na tiulu czekoladowe  PASTA BROKATOWA DAILY ART, GŁĘBOKIE ZŁOTO - RICH GOLD, 50 MLKlej Magic z aplikatorem  TaÅ›ma dwustronna piankowa dystansowa 1,6 mm/9 mm//25 m   Marianne Design -  Zestaw do robienia kwiatków

2 komentarze:

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...