poniedziałek, 20 lipca 2020

Komplet ślubny shabby chic

Dzień dobry :)
Sezon ślubny twa w najlepsze i jakoś mam szczęście do tworzenia kompletów gratulacyjnych w stylu rustykalno-romantycznym. Ten powstał z papierów AltairArt z kolekcji Body&Soul oraz ze Skarbnicy Pomysłów z kolekcji Tchnienie Wiosny. Pudełko na kartkę wykonałam od podstaw z papieru scrapowego, dużą różę także zrobiłam z papieru czerpanego przy użyciu wykrojnika z Craft passion (niestety wycofanego już z oferty producenta:() Dodałam tekturkowy wianuszek oraz parę z Crafty Moly oraz dużo koronek i róże na tiulu. Papier jest postarzony nożyczkami na krawędziach  i nieco porwany, co daje romantyczny efekt shabby chic
Komplet jest romantyczny i delikatny, mam nadzieję, że Nowożeńcom przypadł do gustu :)






Materiały

AltairArt - Body&Soul - 03/04 10 arkuszy Skarbnica Pomysłów - Tchnienie Wiosny/Breath of Spring 21  Papier czerpany biały A4 z nagietkiem, 260 gsm, 10 arkuszy Klej Magic z aplikatorem  TaÅ›ma dwustronna piankowa dystansowa 1,6 mm/9 mm//25 m    Koronka bawełniana szerokość 25mm klockowa  biała, 1 m   Baza na kartkę, 13x13cm, 20 sztuk  Marianne Design -  Zestaw do robienia kwiatków  Crafty Moly - 793 TEKTURKA RAMKA - MAMA 01 wianek ramka 082 Tekturka - White Wedding 5  Białe róże na tiulu z perełką 20mm  Craft Passion Komplet wykrojników gałązki #10 Papier wizytówkowy len biały Elfenbens 246 gsm A4

Miłego tygodnia  :)

2 komentarze:

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...