wtorek, 14 lipca 2020

Exploding box z jednorożcem

Dzień dobry :)
Nie będzie niczym dziwnym, że jedną z pierwszych prac, jaką zrobiłam z nowych papierów AltairArt z kolekcji On the Wings of a Rainbow jest exploding box z jednorożcem ;) Inaczej się nie dało, nawet u mnie, choć boxów nie tworzę dużo ;). 
Ten jest jasny, pastelowy i bardzo dziewczęcy. Ścianki ozdobiłam elementami wycinanymi z najnowszej kolekcji, dodałam drobne kwiatuszki z papieru czerpanego z listkami nagietka, wycięte wykrojnikiem z Craft Passion. Na środek dałam, jakże by inaczej, jednorożca 3D z Crafty Moly. 







Materiały
AltairArt - On the Wings of a Rainbow - zestaw 30x30 AltairArt - On the Wings of a Rainbow Add-ons - MEGA zestaw dodatków  AltairArt - papier do scrapbookingu  On the Wings of a Rainbow 09 koperty 1452 TEKTURKA - JEDNOROŻEC NA BIEGUNACH Craft Passion Komplet wykrojników gałązki #10 Komplet wykrojników Kwiaty nr7 Papier czerpany biały A4 z nagietkiem, 260 gsm, 10 arkuszy Klej Magic z aplikatorem  TaÅ›ma dwustronna piankowa dystansowa 1,6 mm/9 mm//25 m   Rzeczy z papieru - Pudełko exploding box - białe - 10x10x10 Craft Passion  CP-67 Komplet wykrojników ramki okrągłe Papier wizytówkowy len biały Elfenbens 246 gsm A4



1 komentarz:

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...