środa, 3 czerwca 2020

Pamiątkowy exploding box

Dzień dobry 

Ten rok będzie zapamiętany na długo to jest pewne . 
Ale nasze prywatne wspomnienia warto udokumentować . 
Ja postanowiłam zrobić exploding box w którym umieszczę zdjęcia z naszego "zamknięcia". 

Na samym środku umieściłam mini album harmonijke a ścianki symbolizują nasze obecne czasy. 

W moim projekcie użyłam papiery Craft & You  Stay at Home 

Największą frajdę sprawiło mi ozdabianie wieczka , sami popatrzcie co na nim umieściłam. 









Materiały ze sklepu Skarbnica Pomysłów 

Craft&You Design Bloczek 6x6" Stay at Home Rzeczy z papieru - Pudełko exploding box - białe - 10x10x10 


Klej Magic z aplikatorem 

Miłego dnia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...