czwartek, 25 czerwca 2020

Gościnna Projektantka HaMaLi


Dziś mamy ogromna przyjemność gościć HaMaLi, która stworzyła od podstaw piękny, komunijny album. 

Witam Wszystkich bardzo serdecznie. Jest mi niezmiernie miło gościć na blogu Skarbnicy Pomysłów. Cieszę się że mogę Wam  pokazać album komunijny stworzony z przepięknych papierów Piękne Chwile, do albumu powstała karteczka i pudełko z tej samej kolekcji. Album powstał od podstaw i pomieści 70  zdjęć o formatach 9x13 cm, 10x15 cm, 13x18 cm, ma dodatkowe strony i kieszonki. Jest może mniej dekoracyjny, ale głownie chodziło o to aby znalazło się w nim sporo zdjęć.
Bardzo dziękuję zespołowi Ani Srebrnolistce i zespołowi  za zaproszenie na Gościnne Występy.
Dla tych którzy jeszcze mnie nie znają to: mam na imię Halina Małgorzata, stąd też moja strona/blog nosi nazwę HaMaLi. Tworzeniem papierowych rzeczy zajęłam się od roku, wcześniej coś tam tworzyłam na potrzeby szkolne moich dzieci. W wolnych chwilach robię albumy, kartki, boksy, które potem z ogromną przyjemnością rozdaję bliskim i znajomym. Zapraszam Was serdecznie na moja stronę hamali.pl

Kartka prezentuje się następująco





A to album w ozdobnej torebce




Materiały



Skarbnica Pomysłów - Piękne chwile Komunia - zestaw 30x30

1 komentarz:

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...