wtorek, 7 kwietnia 2020

Wiosenna kartka

Dziś chciałabym pokazać kartkę w nietypowych dla mnie kolorach. Żółty nie jest moim ulubionym, ale ten odcień z nowych papierów Magicznej Kartki zachwycił mnie ciepłem i intensywnością. Kartka powstała w trakcie bardzo miłej rozmowy, niejako przy okazji i robienie jej sprawiło mi dużą przyjemność - mam nadzieję, że to widać :)

 




MATERIAŁY 

Magiczna Kartka - Kwiatowy Czar zestaw 30x30 Róże piankowe z tiulem, 3-4 cm, jasny róż Koronka bawełniana biała 1,5 cm/4,5 m Craft Passion Komplet wykrojników Ramka owalna z listkami Tuzin papierowych różyczek  żółtych - ciepły ok. 1,5  cm - 12 sztuk   Klej Magic z aplikatorem  TaÅ›ma dwustronna piankowa dystansowa 1,6 mm/9 mm//25 m Ryżyk - kaszka ze szklanymi kulkami różowy 

4 komentarze:

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...