poniedziałek, 20 kwietnia 2020

Kartka z balonami

Na pokazie Live, który odbył się w ostatni czwartek w naszej grupie na Facebooku dostałam od dziewczyn zadanie - zrobić kartkę bez poszarpanych krawędzi papieru. Nie jest łatwe dla mnie, bo jak zapewne wiecie, większość moich kartek jest nieco potarganych ;) 
Ale wyzwanie to wyzwanie i oto jest - jak mi poszło?
Z pomocną przyszła mi nowa kolekcja papierów ze Skarbnicy Pomysłów "Przez Różowe Okulary", zwłaszcza papier w balony, który nie pasował mi to moich klasycznych potarganych warstowców. Kartka oczywiście nie mogła być płaska, ma sporo warstw, dodałam tekturki (także warstwowo) i kwiaty. 







Materiały 

Skarbnica Pomysłów - Przez Różowe Okulary 09 Skarbnica Pomysłów - Przez Różowe Okulary 10 Skarbnica Pomysłów - Przez Różowe Okulary 11  AltairArt - Dwustronny papier do scrapbookingu Ever Dream 13 pasek z napisami Crafty Moly  1065 TEKTURKA - CHRZEST - ZESTAW 01 Prosta ramka z listkami Gałązka z listkami  Róże piankowe z tiulem, 3-4 cm, 6 sztuk, białe 


Miłego tygodnia :)
Ania

2 komentarze:

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...