czwartek, 30 kwietnia 2020

Urocza torebeczka - Letnia Noc

Dzień dobry 

W ramach mojej dzisiejszej inspiracji mam do zaprezentowania 
papierową torebeczkę . 

Użyłam do niej papierów Skarbnicy Pomysłów z kolekcji Letnia Noc .  
Jak tylko zobaczyłam te papiery to od razu wiedziałam, że powstanie z nich piękna torebka. 





Materiały ze sklepu Skarbnica Pomysłów  

Skarbnica Pomysłów - Letnia Noc || Summer night 02  Skarbnica Pomysłów - Letnia Noc || Summer night - bazowy 13 

PENTART - KLEJ HOBBY 80 ml Magnes neodymowy  9,5 mm x 1 mm 10 sztuk.

Miłego dnia


2 komentarze:

  1. Ale śliczna, wygląda cudownie w tych papierkach.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Tak , papierki są idealne do takich prac i nie tylko.

      Usuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...