czwartek, 19 marca 2020

Kwiatowe urodziny

W ramach #zostańwdomuiróbkartki popełniłam ostatnio kilka kartek. W moje ręce wpadła nowa kolekcja Magicznej Kartki - Kwiatowy Czar - bajecznie kolorowej i wiosennej - nie mogłam przejść obok niej obojętnie ;)
Powstało kilka kartek, to jedna z nich. Jest to kartka urodzinowa, na arkuszu z dodatkami są takie fajne stempelki, które wystarczy uzupełnić odpowiednią liczbą i kartka gotowa :)
Duży kwiat wygrzebałam ze swoich zasobów - kiedyś był w jednym zestawów kwiatów do kolekcji z LemonCraft i jeszcze mi się ostał - najwyraźniej czekał na tę kartkę :)

A jak Wy się odnajdujecie w ten nowej sytuacji? 
U mnie dzieci w domu, wdrażamy się w edukację domową i nie jest łatwo (już wiem, czemu jednak się nie zdecydowałam! - :) ) , ogólnie nie mam więcej czasu niż wcześniej - a raczej wręcz przeciwnie, bo przecież pracuję w domu, doszły dodatkowe obowiązki. 







Materiały
Magiczna Kartka - Kwiatowy Czar 10  Magiczna Kartka - Kwiatowy Czar 03 Magiczna Kartka - Kwiatowy Czar 13  Magiczna Kartka - Kwiatowy Czar 15  Twoja Tekturka -  MAŁA WIOSNA - GIRLANDA Z TRÓJKĄCIKAMI - 4 SZTUKI Koronka bawełniana biała 1,5 cm/4,5 m  Tuzin papierowych różyczek białych rozwiniętych ok. 1,5  cm - 12 sztuk  Klej Magic z aplikatorem  TaÅ›ma dwustronna piankowa dystansowa 1,6 mm/9 mm//25 m


Przypominam tez o naszym wyzwaniu z mapką - zapraszam do wspólnej zabawy :)

Trzymacie się ciepło i dbajcie o siebie
Ania

1 komentarz:

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...