piątek, 20 marca 2020

Kartka z barankiem

Robicie kartki na Wielkanoc :)? Ja w tym roku kilka zrobiłam i bardzo mi się ten temat podoba. Zdecydowanie, w przeciwieństwie do zeszłego roku, kiedy chyba nie zrobiłam ani jednej kartki wielkanocnej, a tym roku tworzenie ich sprawia mi dużą przyjemność. Zapewne niebagatelny wpływ mają papiery, które ostatnio pojawiły się w Skarbnicy Pomysłów - elementy do wycinania z motywem pisanek, baranka czy papier w urocze pisanki. 
Ta kartka powstała w weekend, pisankę z barankiem umieściłam na serwetce z Craft passion, jej ostre listki bardzo mi pasują do kartkę wielkanocnych, dodałam napis  Alleluja z HDF (z Artistiko) oraz kwiaty i ryżyk. Kokardka z lnianego sznurka dopełniła kompozycję. 



Materiały

Skarbnica Pomysłów - Wiosenne Kwiecie Wielkanoc 01  Skarbnica Pomysłów - Wiosenne Kwiecie Wielkanoc 04  AltairArt -  Dwustronny papier do scrapbookingu Spring Blossoms  05  Artistiko - ALLELUJA - NAPIS 2SZT  Sznurek naturalny, lniany, 5 m, grubość ok. 0,8 mm Baza na kartkę EkoKraft, 300 gsm, kwadratowa, 14,5 cm  Tuzin papierowych różyczek białych rozwiniętych ok. 1,5  cm - 12 sztuk Kaszka - Ryżyk  biała z tiulem  z zielonymi listkami Kwiaty papierowe - róże, karbowane różowe Klej Magic z aplikatorem  TaÅ›ma dwustronna piankowa dystansowa 1,6 mm/9 mm//25 m CraftPassion - Wykrojnik serwetka z listkami

1 komentarz:

  1. ŚLiczna kartka a papier z motywem pisanek jest bardzo ładny.:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...