czwartek, 10 października 2019

Świąteczny exploding box.

Dzień dobry 

Jest to mój pierwszy post na blogu Skarbnicy Pomysłów.
 Bardzo się cieszę , że  mogę inspirować was swoimi pracami. 


Przygotowałam dla was świąteczny exploding box

Kwiaty zrobiłam własnoręcznie z papieru czerpanego
  a na środku postawiłam Bożonarodzeniową szopkę - tekturkę 3D.  
Papiery jakich użyłam to mały bloczek  Festive Bells  vol. 2 Altair Art  
Na każdej bocznej ściance zrobiłam kieszonki do których włożyłam małe ozdobne bileciki 
Okleiłam je z drugiej strony białym papierem aby można było napisać cos od siebie.  
W górnej kieszonce znajduje się tradycyjnie opłatek  a w dolnej pod napisem 
jest miejsce aby dopisać dla kogo przeznaczam ten upominek. 









Materiały  

AltairArt - Festive Bells vol.2 - bloczek papierów do scrapbookingu 15x15 cm   Papier czerpany tłoczony czerwony A4, 260 gsm, 1 arkusz 

Exploding Box Goatbox, czerwony perłowy, 10x10x10 cm  PENTART - KLEJ HOBBY 80 ml 
Nożyczki JACKFRUKT czerwone   Metalowe narzędzia do formowania kwiatów 
Pusta Butelka Spray  

Miłego dnia 
Sylwia S. 

5 komentarzy:

  1. Śliczny świąteczny box, gratuluję i cieszę się, że będę mogła oglądać również tutaj twoje inspiracje.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny!!!
    Życzenia świąteczne w takim wydaniu nabierają innego "wymiaru" :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...