czwartek, 24 października 2019

Ślubny komplet w różu

 Dziś mam do zaprezentowania ślubny komplet w różu. Powstał w całości z papierów AltairArt z kolekcji EverDream, bardzo kwiatowej i romantycznej.  Tekturkę z Crafty Moly pokryłam białym embossingiem - pudrem z Agaterii. 
Kartka ma elementy patchworkowe wycięte wykrojnikiem z Agaterii.
Pudełko do kartki zrobiłam sama od podstaw z papieru scrapowego, także z kolekcji EverDream. W pudełku jest kieszonka na pieniężną wkładkę.
Pudełko ozdobiłam elementami patchworkowymi oraz tekturką 2D z para ma mostku, którą od dawna miałam ochotę użyć :)
Macie czasem tak, że jakieś przydasie to Was mówią, aby koniecznie ich użyć i tylko czekacie (albo i nie czekacie:P ) na pretekst?




 Materiały

AltairArt - Dwustronny papier do scrapbookingu Ever Dream 04 AltairArt - Dwustronny papier do scrapbookingu Ever Dream 06  AltairArt - Ever Dream zestaw papierów do scrapbookingu 15 cm x 15 cm 082 Tekturka - White Wedding 5  1289 Tekturka - Romantyczny Mostek 2D  Agateria - Puder do embossingu BIAŁY (do detali)  Agateria - Zestaw do patchworka - wykrojnik Komplet wykrojników gałązki nr4 Wykrojnik gałązka nr2  Papier brokatowy diamentowy 24 cm x 17 cm Klej Magiczny z aplikatorem   TaÅ›ma dwustronna piankowa dystansowa 1,6 mm/9 mm//25 m   Nożyczki JACKFRUKT czerwone Papier wizytówkowy kratka biały Elfenbens 246 gsm A4 Pręciki na sznureczku, białe, ok. 200 sztuk.


2 komentarze:

  1. Bardzo romantyczna kartka :)
    Przydasi, które do mnie mówią mam mnóstwo i dlatego czasem przez hałas niektóre dłuuuuugo czekają na swój czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna romantyczna karteczka. Oj mam, a potem szukam pół dnia (bo wołają ja, ja).:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...