niedziela, 20 października 2019

Kartka świąteczna

Jesień zdecydowanie już zagościła za oknami, więc czas tez powoli myśleć o Świętach Bożego Narodzenia. To pierwsza kartka świąteczna, jaką zrobiłam w tym roku :)  Jest na rynku duży wybór różnych papierów świątecznych, ale mnie urzekły nowe, ale bardzo klasyczne w swoim stylu papiery z UHK Gallery :) Są proste, z lekko vintage klimatem i świetnie się z nimi pracuje. Kartka powstała w kilka chwil, dodałam ręcznie robiona gwiazdę betlejemską z papieru scrapowego, gazę. papier potuszowałam, dodałam złote akcenty z perełek w płynie i kartka gotowa :)



Materiały


UHK Gallery - hello Christmas - CELEBRATION  UHK Gallery - hello Christmas - SEASON UHK Gallery - hello Christmas - DECEMBER  UHK Gallery - hello Christmas -pasek zielony UHK Gallery - hello Christmas - pasek z napisami  Klej Magic z aplikatorem  Komplet wykrojników gałązki choinkoweKomplet wykrojników kwiaty - gwiazda betlejemska Twoja Tekturka - Ramka - Openwork - 07 Taśma dwustronna piankowa dystansowa 1,6 mm/6 mm/25 m Craft baza na kartkę, 15x15cm, 5 sztuk Sznurek naturalny, lniany, 5 m, grubość ok. 0,8 mm Color Philosophy- Sepia PENTART-DECOR PEN 30 ml BROKATOWY ZŁOTY Pręciki na zielonym druciku, złote, ok. 50 sztuk.

3 komentarze:

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...