wtorek, 26 września 2017

Romantyczna kartka z kwiatami...

Witam Was w ten ciepły wrześniowy dzień.
Dzisiaj pokażę kartkę, którą wykonałam z papierów z nowej kolekcji Altair Art - Flower Harmony.
Kolekcja składa się z sześciu pastelowych romantycznych papierów oraz dodatkowo z arkuszy 
z elementami do wycinania. Można je wykorzystać do projektów zarówno ślubnych jak i dziecinnych a także romantycznych okolicznościowych.
Taką właśnie kartkę Wam pokażę.



Kartka bardzo prosta i szybka w wykonaniu, o ile mamy gotowe kwiaty.
W mojej pracy wykorzystałam zrobione przeze mnie papierowe kwiaty, które uzupełniłam
 wyciętymi z kolekcji.
 


Do zrobienia kartki wykorzystałam:

 AltairArt - Flower Harmony - zestaw papierów     AltairArt - Flower Harmony 06      AltairArt - Flower Harmony 01     Klej Magic z aplikatorem 
 DecoArt Medium Gesso White       Taśma dwustronna piankowa dystansowa 1,6 mm/9 mm//25 m 

Pozdrawiam ciepło,

     Gosia  



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...