niedziela, 10 września 2017

Monochromatycznie z sercem...

Witajcie!
Prace monochromatyczne nie są moją mocną stroną, próbuję więc ją wzmocnić i dzisiaj mam dla Was kolejną kartkę ślubną w bieli z dodatkami w kolorze złota...
:) 
 Kartka jest mocno warstwowa - spodobała mi się bardzo taka forma i myślę, że częściej będę ją stosować...
Do zrobienia tej kartki użyłam białego papieru wizytówkowego oraz bardzo wdzięcznego papieru z delikatnymi kwiatuszkami z kolekcji Breath of Spring od AltairArt. Dodałam trochę tiulu, tekturki SnipArt, kwiaty - gotowe i drobniutkie ręcznie robione z brokatowych papierów...
Lekkości dodają delikatne motylki ze stempli...
:)




 Użyte materiały:
Breath of Spring 01  Papier wizytówkowy kratka biały Elfenbens 246 gsm A4  Papier brokatowy diamentowy 24 cm x 17 cm  Papier brokatowy ciemnozłoty 24 cm x 17 cm  Papier brokatowy złoty 24 cm x 17 cm  SnipArt -   tło ażur - SERCA  andalas Dreams - serduszka  Papierowe gerbery ok 4 cm, 3 sztuki, białe  Tuzin papierowych różyczek białych rozwiniętych ok. 1,5  cm - 12 sztuk  Pręciki na sznureczku, białe, ok. 200 sztuk.     Don't Forget to Fly - Stemple gumowePerełki w płynie, metaliczne srebrne, 25 ml    Klej Magic z aplikatorem  Klej biurowy w sztyfcie  Taśma dwustronna piankowa dystansowa 2,4 mm/6 mm//15m
Pozdrawiam!
:) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...