niedziela, 12 marca 2017

Kartka z dużym kwiatem :)

Witam Was serdecznie w dniu mojej inspiracji.
Dzisiaj przygotowałam kartkę  w jesiennych kolorach,
 mimo że wszyscy wypatrujemy już wiosny...
Głównym akcentem dekoracyjnym na kartce jest duży kwiat, gotowiec :)
Trochę mi dziwnie, bo jakoś do tej pory używałam wyłącznie sklejonych własnoręcznie.






No tak, teraz dopiero zerknęłam do poprzedniego posta, w którym Wioletta użyła tego samego kwiatka ... No nie zrobiłam tego celowo... Tak to jest jak się robi zakupy w tym samym sklepie... :) 

  Materiały dostępne w Skarbnicy Pomysłów:


Satynowa pasta strukturalna, perła, 50 mlTimeless Memories - ForeverAgateria - Maska/szablon siatka 
               

     
Podkład (primer) biały, gesso, 100 ml



Pozdrawiam ciepło i życzę miłej niedzieli :)

Gosia




                 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...