czwartek, 30 marca 2017

Kurs na narcyzy z papieru czerpanego

Wiem, wiem... Jest moda na foamiran...
...a ja kocham papierowe kwiaty !!!!

Pokażę  Wam, jak zrobiłam narcyzy do wielkanocnej kartki .

Kwiaty możecie zrobić z papierów dostępnych w naszym sklepie
  czerpanego,  papieru morwowego lub czerpanego tłoczonego.

Papiery czerpany i  czerpany tłoczony są idealne do wycinania ręcznego lub za pomocą wykrojnika.
Ja użyłam papieru morwowego, ponieważ z niego da się wycinać dziurkaczami.

Co użyłam:
dziurkacz narcyz,
na środek - dziurkacz słoneczko(może być też stokrotka),
farbki akwarelowe,
kaszka  kukurydziana,
gruba gąbka,
własnoręcznie zrobiona forma do żyłkowania płatków,
woda , klej




Wycięte skrapki spryskałam obficie wodą

Na środek każdej  wycinanki dałam rozwodnioną kroplę farbki.
Ponieważ skrapki były mokre farbka fajnie się rozpływała.

Moja forma do listków zrobiona jest z zimnej porcelany, ale można też taką zrobić z modeliny.
Po kolei mocno dociskałam płatki do wzornika.

I prosze bardzo... jakie piękne żyłkowania płatków !!!

Mokre kwiatki i środki wyciskałam na gąbce. Robiłam to odwrotną stroną metalowego ołówka do przekłuwania.
Możecie  użyć  jakiejkolwiek leciutko zaokrąglonej końcówki np. długopisu.
Nie musi mieć kształtu kulki.
Kwiatki  wysuszyłam nagrzewnicą i wkleiłam środki
 Naniosłam niewielkie kropki kleju na sterczące dookoła środka promyczki
  Posypałam kaszką kukurydzianą
Podmalowałam delikatnie pomarańczową farbką akwarelową
 Do środka kapnęłam troszkę zielonej akwareli

 I voila

A tak wykorzystałam  narcyzy


Do zrobienia kartki użyłam:
Dziurkacz kwiatek, ok. 3,7 cm Papier czerpany tłoczony biały A4, 150 gsm, 1 arkusz
Sznurek woskowany bawełniany, 5m, 1 mm grubości, białyAltairArt - Tears in Rain - Are you lost?/Signs of lifeJajeczka przepiórcze, żólte, 10 sztuk.
Chalk Edger 1szt. - Żółty Coltfoot StemensKosteczki 3d - 3 mmKlej Magic z aplikatoremPerły w płynie Viva Decor Perlen-pen transparentny bialy 25ml






Mam nadzieję, że spróbujecie zrobić swoje wiosenne kwiatki.
Pozdrawiam serdecznie



7 komentarzy:

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...