poniedziałek, 14 grudnia 2020

Kartka z pingwinkiem

 Dzień dobry :) Ostatni weekend miałam bardzo kreatywny, czego efekty będę pokazywać w najbliższych dniach. Powstało sporo kartek, skończyłam pewien projekt, ale sza! - to jeszcze  tajemnica ;) Też będzie pokazywanie na dniach ;)

Pierwszą kartkę, jaką chciałam pokazać jest ta ze słodkim pingwinkiem - zachwyciła mnie ta  tekturka z Crafty Moly jak tylko ją zobaczyłam - jest cała kolekcja z pingwinkami - są naprawdę słodkie :). Kartka jest zimowa, a pingwinek wędruje w nocy polarnej z zorzą ;) niosąc prezenty - za sprawą papierów AltairArt z kolekcji Made of Stars oraz True Blue ze Skarbnicy Pomysłów. Do tego srebrne poinsecje, kaszki oraz biała wstążka gnieciuszek - nowość na skarbnicowych półkach :)





Materiały

  
  
    
  
    Klej Magic z aplikatorem  TaÅ›ma dwustronna piankowa dystansowa 1,6 mm/9 mm//25 m  

Miłego tygodnia Wam życzę :)
Ania



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...