poniedziałek, 28 grudnia 2020

Blejtram

Cześć :)

Święta Święta i już po ;)
Miło spędziliście czas? Prezenty udane, a brzuchy pełne? :D
Jak zwykle ten czas zleciał bardzo szybko, ale i super miło :)
A dziś chcę Wam pokazać blejtram, który był moim prezentem 
dla pewnej cudownej mamy, dwóch uroczych dziewczynek :)
Wykorzystałam tu kolekcję SP "Przez Różowe Okulary"
troszkę tekturek, koronkę, a także białe gesso i różową akrylową farbę,
 które pomieszałam ze sobą,
by uzyskać bardzo delikatny odcień różu jako podkład.

ps. Niestety zdjęcia inne niż zwykle, 
ponieważ nie zdążyłam w mojej pracowni już przy świetle dziennym ich wykonać. mam nadzieję, że zostanie mi to wybaczone i mimo wszystko blejtram Wam się spodoba :)





Wykorzystane materiały:






Jednocześnie była to moja ostatnia inspiracja dla SP w tym roku.
Czas się pożegnać i oczekiwać na nowego członka rodziny :)
Mam nadzieję, że moje prace Wam się podobały i nieraz zainspirowały :)
A ja chciałabym tworzyć dalej, bo nie zamierzam zamykać pracowni na cztery spusty :D
Zobaczymy czy Maluszek mi na to pozwoli :D
Pozdrawiam Was serdecznie, trzymajcie się ciepło i zdrowo w Nowym Roku :)
-Anett :)
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...