wtorek, 28 stycznia 2020

Nastrojowe LO

Nowa kolekcja AltairArt Mysterious Garden jest bardzo nastrojowa i romantyczna, aż prosiło się, aby oprawić w nią jakieś stare zdjęcie... no dobrze, nie takie stare. :) Sprzed 13 lat, ale odpowiednio postarzone.
Papier pokryłam gessem, nałożyłam wzory przez maskę (pastą modelującą z Agaterii) , maznełam tu i ówdzie pastą do spękań. Odbiłam stemple z Agaterii - także z motywem spękań.   
Dodałam serwetki z wykrojników CraftPassion, tekturki oraz elementy powycinane z dodatków do kolekcji, taśmę z różami na tiulu oraz gazę, a na koniec kwiaty (które pokryłam pastą efektem papieru czerpanego) - i scrap gotowy :)






Materiały
AltairArt - papier do scrapbookingu  Mysterious Garden 05 AltairArt - papier do scrapbookingu  Mysterious Garden elementy do wycinania 30x30 Twoja Tekturka - Okrągła Ramka - Openwork - 05 - mała  Białe róże na tiulu z perełką 20mm Klej Magic z aplikatorem  TaÅ›ma dwustronna piankowa dystansowa 1,6 mm/9 mm//25 m Craft&You Design wykrojnik  Leaves 2- listki 2  CraftPassion - Wykrojnik serwetka z listkami Komplet wykrojników gałązki nr4 Papier brokatowy diamentowy 24 cm x 17 cm Agateria - Pasta modelująca 125 ml   DecoArt Medium Gesso White Agateria - Stempel - Spękania  Agateria - Stempel - Spękania okrągłe Tuzin papierowych różyczek białych rozwiniętych ok. 1,5  cm - 12 sztuk Kwiaty papierowe - róże, karbowane brzoskwiniowe Pręciki na sznureczku, białe, ok. 200 sztuk.     Kwiaty wiśni mulberry, 5 sztuk, białe Gałązka z listkami

2 komentarze:

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...