czwartek, 9 stycznia 2020

Kartka dla Babci

Dzień dobry :)
Dzień Babci już blisko, więc to czas tworzenia własnie takich kartek. To moja kolejna kartka, którą zrobiłam - powstała z papierów z nowej kolekcji AltairArt Ever&Always Pastel. Powysyłała z jasnego papieru 01. Między warstwy papieru poutykałam gazę i kwiaty z arkuszy do wycinania, których w tej kolekcji jest aż 7. Dodałam brokatową serwetkę z Craft Passion, listki oraz kwiaty. 
Wybrałam kraftową bazę z Rzeczy z papieru, bo kolor papieru bardzo ładnie kontrastuje z jej barwą, podkreśla to lekko nastrojowość i romantyzm całej kompozycji. 







Materiały

AltairArt - Ever & Always Pastel  01 AltairArt - Ever & Always Pastel  13 AltairArt - Ever & Always Pastel  16 pasek z kwiatami  AltairArt - Ever & Always Pastel  19 pasek z napisami AltairArt - Ever & Always Pastel  CVR Pręciki na sznureczku, białe, ok. 200 sztuk.     Klej Magiczny z aplikatorem   CraftPassion - Wykrojnik serwetka z listkami Rzeczy z papieru - Baza do kartki DL - kraft - 10x21cmKomplet wykrojników gałązki nr4   TaÅ›ma dwustronna piankowa dystansowa 1,6 mm/9 mm//25 m   Papier brokatowy diamentowy 24 cm x 17 cm Kwiaty mulberry 10 szt. białe Koronka syntetyczna szerokość 18 mm  biała, 1 m

Miłego dnia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...