piątek, 27 września 2019

Kartka z samolotem

Dziś chciałabym pokazać kolejną męską kartkę, która powstała z mojej ulubionej kolekcji do takich tematów, czyli Tears in rain. To męskie papiery utrzymane w stylu grunge, z zębatkami i rozmaitymi maszyneriami. Zrobiłam z nich taką warstwową kartkę. Pierwszą warstwę pokryłam wzorem przez maskę Agaterii, papier potuszowałam. Tekturki pokryłam pastą woskową i gel medium i perełkami w płynie.
Pomiędzy warstwy poutykałam gazę. Kartka jest przestrzenna. W środku jest ozdobiona papierem scrapbookingowym. 







Materiały

AltairArt - Tears in Rain - arkusz z elementami do wyciania AltairArt - Tears in Rain - bloczek 15x15 cm AltairArt - Tears in Rain - Everloving/Industrial
AltairArt - Tears in Rain - dodatki do wycinania  
Agateria - Maska spękania  Art Extravagance- Paper Paste - Efekt Papieru CzerpanegoPENTART-PASTA WOSKOWA GRAFIT METALICZNA 20ml PENTART - PASTA HEAVY BODY ŻEL BŁYSZCZĄCA TRANSPARENTNA 50ml  Sznurek naturalny, lniany, 5 m, grubość ok. 0,8 mm  PENTART - KLEJ HOBBY 80 mlTaÅ›ma dwustronna piankowa dystansowa 1,6 mm/9 mm//25 m   Nożyczki JACKFRUKT czerwone  Anemone - ZESTAW ZĘBATEK 02 Color Philosophy -  Foggy Nights Color Philosophy - Chat Noir

2 komentarze:

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...