środa, 30 stycznia 2019

Kartka "Sto lat"

Ostatnio w swoich zasobach odkopałam po przeprowadzce papiery z Magicznej Kartki i na szybko zmajstowałam kilka kartek. W ręce wpadła mi kolekcja Obietnice, delikatna, pastelowa i bardzo uniwersalna. To jedna z tych kartek, powstała dosłownie w kilka minut ;) urodzinowa z napisem "Sto lat!"
Warstwy papieru podkleiłam taśmą piankową, aby uzyskać efekt trójwymiarowości. Dodałam kwiaty, listki z papieru scrapowego i brokatowego i kropeczki z perełek w płynie - i tak się prezentuje :)



materiały

Magiczna Kartka - Obietnice 01 Magiczna Kartka - Obietnice 04 Magiczna Kartka - Obietnice 15 - arkusz dodatków  Magiczna Kartka - Obietnice 03 Baza na kartkÄ™, 13x13cm, 5 sztuk  Klej Magic z aplikatorem  1107 TEKTURKA - RAMKA SUNFLOWER 4 TaÅ›ma dwustronna piankowa dystansowa 1,6 mm/9 mm//25 m  Papier brokatowy diamentowy 24 cm x 17 cm   
Róże papierowe 2,5 cm pudrowy róż 12 pÄ…czków  Sznurek naturalny, lniany, 5 m, grubość ok. 0,8 mmKomplet wykrojników gaÅ‚Ä…zki nr4 PerÅ‚y w pÅ‚ynie Viva Decor Perlen-pen pastelowa zieleÅ„, miÄ™towy,  25ml  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...