wtorek, 15 stycznia 2019

Kartka dla dziadka

Dzień dobry :)
Dzień Babci i Dziadka zbliża się wielkimi krokami, więc przygotowałam kartkę dla Dziadka w stylu marynistycznym. Dziadek bowiem jest zapalonym żeglarzem i tematyka statków, morza, łodzi jest mu bliska. Do zrobienia kartki wykorzystałam papiery Mintay Papers z kolekcji Marina (które są teraz w promocji :)). Maja piękne kolory i ciekawe, bardzo bogate wzory, a także - co dla mnie było ważne, bo po przeprowadzce moja pracownia jest jeszcze w dużej części nierozpakowana - w kolekcji znajduje się dużo elementów do wycinania. Kartka powstała bez użycia wykrojników - tylko powycinane elementy z kolekcji oraz tekturki z Miszmasza papierowego - koronkowa ramka i listki od banerka
Kartka jest bardzo warstwowa, przestrzenna, a dodana gaza nadaje jej lekkości. Mam nadzieję, że spodoba się Dziadkowi ;) i Wam :)




Materiały


Mintay Papers - Marina 06 Mintay Papers - Marina 04 Mintay Papers - Marina 03
Koronkowa ramka 12 cm TaÅ›ma dwustronna piankowa dystansowa 1,6 mm/9 mm//25 m Klej Magic z aplikatorem Baza na kartkÄ™, 13x13cm, 5 sztuk  Miszmasz Papierowy - Banerek z listkami 2 Sznurek woskowany baweÅ‚niany, 5m, 1 mm gruboÅ›ci, biaÅ‚y

Miłego dnia! :)
Srebrnolistka
Srebrnoliska


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...