środa, 10 stycznia 2018

Dinozaury Gabrysia

Witajcie!
Na moją dzisiejszą inspirację, przygotowałam kartkę dla chłopca, który uwielbia dinozaury...
Starałam się upchnąć ich jak najwięcej na kartce, czy mi się udało...?
Ile naliczyliście...?
;)




 Użyłam:
AltairArt - Night&Day - Lava/Stars Ever and always - Blue Ever and always - Lavender 15x15cm Ever and always - Green Peas groszek 15x15cm  AltairArt - Foggy Dew - First buttertly/Time ScrapBerry's -  The Pirate's Treasure, Pirate Polka ScrapBerry's - The Pirate's Treasure, Pirate Paradise (Cards)Baza na kartkę, 15x15cm, 20 szt. Klej Magic z aplikatorem Klej biurowy w sztyfcie Taśma dwustronna piankowa dystansowa 1,6 mm/9 mm//25 m  Night&Day - pasek alfabet/banerki metaliczny tusz pigmentowy do stempli - brązowy

Pozdrawiam
:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...