sobota, 28 stycznia 2017

Gościnna Projektantka - Erita

Dzisiaj mamy przyjemność gościć zwyciężczynię naszego grudniowego wyzwania 



Koniecznie zajrzyjcie na jej bloga i zobaczcie co pięknego tworzy, ale najpierw przeczytajcie, co ma Wam do powiedzenia o sobie i spójrzcie jaką piękna i nietypową pracę przygotowała dla nas.
:)

Witajcie.
Mam na imię Agnieszka, zaś w internetowym świecie znana jestem jako Erita. Na co dzień moje prace możecie znaleźć na blogu www.nozyczkirudej.blogspot.com.
Jestem trochę niespokojną, kreatywną duszą, która uwielbia rozwijać swoje pasje, w tym głównie scrapbooking. Lubię eksperymentować z coraz to nowymi technikami i materiałami. Gościnny występ w Skarbnicy Pomysłów jest kolejną okazją do stworzenia czegoś wyjątkowego i ciekawego! Tym razem wybór padł na dosyć nietypową formę shaker boxa z wykorzystaniem tiulu zamiast folii utrzymującej kolorowe cekiny w ryzach. Właśnie ta możliwość nieskończonych kombinacji i nowych odkryć urzekła mnie w cardmakingu, każdy odnajdzie tutaj coś dla siebie. Ja zaś oprócz bezsprzecznej miłości do kartek, uwielbiam również inne, nieco bardziej masywne formy, w tym choćby albumy, notesy, czy exploding boxy.

Pozdrawiam serdecznie,
Agnieszka - Erita

Użyte produkty:

https://www.skarbnicapomyslow.pl/pl/p/AltairArt-Signs-of-love-bloczek-15x15-cm-/8319   https://www.skarbnicapomyslow.pl/pl/p/Dreams-Come-True-papier-03-czerwony-15-cm-x-15-cm/7206

1 komentarz:

  1. Bardzo się cieszę mogąc gościć w Skarbnicy Pomysłów! <3
    Pozdrawiam serdecznie cały zespół!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...