niedziela, 15 marca 2015

Album ślubny.

Pomimo, że od ślubu tej pary minęło już 1,5r.
to dopiero teraz dostaną ode mnie swój prezent :) 
Po wielu perturbacjach dostałam w końcu zdjęcia,
które stanowią wyzwanie ponieważ są lekko żółtawe.
To sprawiło, że początkowy zamiar jaki miałam
aby album zrobić w kolorach malinowych sprawił,
że album robię w stylu vintage. Czy mi się to udało?
Jeszcze prace trwają ale większość już zrobiona.
Dziś pokażę Wam okładkę albumu,
który z dnia na dzień się rozrasta.

W albumie użyłam papiery Altair Art z kolekcji
beetwen night and day oraz snake skin.
Dodatkowo użyłam papiery i motylki UHK - Mushrooms.
Całość dopełnia jedna z moich ulubionych taśm washi - złote napisy.

Miłej niedzieli!
Nowakowa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...