wtorek, 10 kwietnia 2018

Spełnienia marzeń z Mintajami

Cześć!
Na moją dzisiejszą inspirację w Skarbnicy Pomysłów, przygotowałam kartkę z papierów 
Mintay Papers. 
Papiery są przepiękne, jednak przez mnogość wzorów na arkuszach, mi sprawiły nie lada problem.
Zobaczcie i powiedzcie jak sobie z nimi poradziłam..
;)




 Użyłam:
 Papier brokatowy diamentowy 24 cm x 17 cm Mintay - Birdsong 02 Mintay - Celebrations 02 Mintay - Celebrations 06 Baza na kartkę, 10x15 cm, 20 sztuk PENTART-PASTA WOSKOWA ZŁOTO 20 ml Gardenie, 5 cm, 4 sztuki, jasnoróżowePręciki na sznureczku, beżowe, ok. 200 sztuk. Klej Magic z aplikatorem Taśma dwustronna piankowa dystansowa 2,4 mm/6 mm//15m AltairArt - Body&Soul - pasek 1 z motylami Ever and always - Pasek z napisami i tagami

Pozdrawiam
:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...