środa, 12 października 2022

Kartka A5 dla nauczyciela

 Dzień dobry :) Dziś mam do pokazania kartkę dla nauczyciela, którą zrobiłam z okazji nadchodzącego Dnia Edukacji Narodowej. Jest to też mój debiut w dużym rozmiarze - nie wiem, czy to widać, ale kartka jest w rozmiarze A5. Na początku nie było mi łatwo zagospodarować taką przestrzeń, ale ostatecznie jestem zadowolona z efektu.

Zrobiłam ją z papierów AltairArt z kolekcji Back to School oraz Night&Day. Dodałam piankowe kwiaty, tekturkę z Crafty Moly oraz kokardkę ze sznurka. Listki wycięłam z papieru scrapbookingowego oraz wizytówkowego. 
Jak Wam się podoba moja kartka?






Materiały

  
   TaÅ›ma dwustronna piankowa dystansowa 1,6 mm/9 mm//25 m   
   
  

Miłego dnia
Ania















 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...