poniedziałek, 3 stycznia 2022

Komplet z okazji Dnia Dziadka

 Witajcie 

Czy wy również bardzo lubicie robić prace z okazji Dnia Babci i Dziadka? 

Po tych wszystkich pięknych świątecznych pracach nadchodzi pora na prace 

dla naszych kochanych dziadków . 

Dziś mam do zaprezentowania komplet dla dziadka -

użyłam w nim papiery Skarbnicy Pomysłów  

True Blue  

W centralnym punkcie na kartce umieściłam różyczkę , którą wykonałam z papieru czerpanego  

a do jej zrobienia użyłam wykrojniki Craft Passion 

Najczęściej wykonuję komplety wielkości A5 i używam do tego bazy oraz pudełka od Rzeczy z papieru

A tak się prezentuje moja praca - dajcie znać w komentarzu czy wam przypadła do gustu ;) 




Materiały ze sklepu 

 
 


 
 


 
 



 
 

 
 
 

Pozdrawiam serdecznie 
Sylwia S. 










1 komentarz:

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...