wtorek, 24 sierpnia 2021

Album Portfolio

 Witajcie

W zeszłym tygodniu jedna z koleżanek w pracy zaskoczyła mnie pytaniem 

"czy mam jakiś album ze swoimi pracami?"

Grzecznie zapytałam "a po co, mam fb, IG - tam odsyłam potencjalnych klientów".

Wyjaśniła mi, że jej rodzice są raczej sceptyczni do mediów społecznościowych, 

a chcieliby zamówić kartkę na ślub, czy może coś wydrukować z sieci żeby im pokazać. 

I tak zakiełkował pomysł na albumik z moimi pracami. 

A że AltairArt  ma do tego idealnie pasującą kolekcję, 

którą można uzupełnić dodatkami z siostrzanej kolekcji Skarbnicy to poszło szybko.

Album format 15 x 15, żeby łatwo go zmieścić do torebki, 

 jeszcze pusty, zdjęcia będą w ramkach aby móc je uaktualniać

Zapraszam 





 



Materiały
 
Skarbnica Pomysłów - Scrap Girl  - zestaw     AltairArt - Scrap Girl zestaw 15x15

Pozdrawiam

Bogusia



2 komentarze:

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...