środa, 10 marca 2021

Męska kartka vintage

 Dzień dobry :) Dziś Dzień Mężczyzn, więc przychodzę z kolejną męską kartką. Ponownie powstała z papierów Magicznej Kartki z kolekcji Ten Gość! - jeszcze dziś możecie kupić te papiery  kupić 15% taniej :) (i dwie inne męskie i chłopięce kolekcje Tears in rain oraz 2 the moon and back także). Motywy wycięte z papierów ułożyłam w warstwy, dodałam tekturkę z Crafty Moly pociętą na kawałki i kwiatki ze starych kolekcji Primy, które jeszcze miałam w moich zasobach, a także napis z paska z dodatkami od AltairArt. Powstała taka dość prosta i płaska (jak na mnie) kartka. Mam nadzieję, że się Wam spodoba :)








 Materiały

  

   Klej Magic z aplikatorem  TaÅ›ma dwustronna piankowa dystansowa 1,6 mm/9 mm//25 m   

Miłego dnia :)
Ania



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...