wtorek, 2 lutego 2021

Nowa Kolekcja AltairArt i Walentynka

 Dzień dobry :) Dziś mam do pokazania bardzo szczególną kartkę. Z zasady jestem mało walentynkowa ;) ale jak  nowa kolekcja AltairArt Red Roses for my Darling przyjechała z drukarni  to nie mogłam się powstrzymać i  jedną z pierwszych kartek jaką z niej zrobiłam, była własnie taka prościutka Walentynka. 

A sama kolekcja także jest szczególna. Powstała z myślą o Walentynkach, ale większość papierów ma dość neutralny charakter, serduszka są tylko na jednym arkuszu - spokojnie nada się na klasycznie eleganckie kartki na urodziny, imieniny lub jubileusze... może na ślub też? Wszędzie za to są piękne  czerwone róże, namalowane specjalnie do tej kolekcji, bukiety, krzewy, ptaki, ławeczka i pergole. Czerwień nie jest moim ulubionym kolorem, wiec malując róże wyszłam nieco z mojej strefy komfortu, ale nie bardzo daleko ;) są szarości i czerń, którą lubię ;) 
Tym razem jest to tylko zestaw 20x20 cm i 4 arkusze z elementami do wycinania - specjalnie z myślą o kartkach i albumach. 

Detale Kartki






 

A na koniec, z okazji premiery nowej kolekcji zapraszamy na promocję - wszystkie papiery AltairArt do końca tygodnia są 10% taniej (albo i więcej, bo niektóre przecenione są bardziej) - promocja trwa do niedzieli 7 lutego i zniżki się nie sumują. 

Materiały
 

   Klej Magic z aplikatorem  TaÅ›ma dwustronna piankowa dystansowa 1,6 mm/9 mm//25 m     










1 komentarz:

  1. Wspaniała walentynka powstała. A kolekcja powala na kolana :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...