piątek, 8 stycznia 2021

Layout z live

  Dzień dobry, 

Na wczorajszym live na stronie Skarbnicy pomysłów miałam przyjemność zrobić romantyczny, warstwowy layout z nowej kolekcji papierów AltairArt Rose Garden. Był dla mnie o tyle wyzwaniem, że od kilku miesięcy nie robiłam scrapów, a na dodatek chciałam się zmierzyć z kompozycją na dwa zdjęcia. Efekt tego jest taki, nieskromnie powiem, że jestem całkiem zadowolona. 

Użyłam papiery z kolekcji Rose Garden, tekturkę ze SnipArt oraz materiałowe i papierowe różyczki. Dodałam koronkę gipiurową, gazę o odrobinę sizalu. Reszta to tylko klej, taśma piankowa dystansowa i nożyczki :)












Materiały

 

     
    Klej Magic z aplikatorem  TaÅ›ma dwustronna piankowa dystansowa 1,6 mm/9 mm//25 m  

 Miłego weekendu :)
Ania








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...