środa, 21 października 2020

Layout z owieczkami

Dzień dobry :)
Są papiery, które powstają na specjalne życzenie i prace, które dłuuuugo dojrzewają, nim zostaną stworzone.
Tak było tutaj. Papier w owieczki z kolekcji Dziecięce Zabawy powstał na życzenie mojego młodszego syna, który niezmiennie, od 2 roku życia planuje zostać bacą (tak, tak, ten od niebieskiej owcy). Zdjęcie zostało zrobione ponad 2 lata temu w Szczawnicy i już wtedy miałam pomysł na taki scrap - z papieru w owieczki właśnie. Ale trochę czasu minęło... ;) Ale jest jesień, czas redyków, czyli zejść owiec z hal, które śledziłam na stronie Bartłomieja Jureckiego, co mnie zainspirowało do odkurzenia pomysłu i taki scrap wreszcie powstał. 
Użyłam w nim dodatkowo papiery AltairArt z kolekcji Midwinter oraz On the Wings of a Rainbow, tekturki z Wycinanki oraz Laserowe Love i stare kwiaty z Primy, które miałam w swoich zasobach - zostały potraktowane gessem. 
Scrap się spodobał i już wisi w pokoju przyszłego Bacy :)













 Materiały

 
       Klej Magic z aplikatorem  TaÅ›ma dwustronna piankowa dystansowa 1,6 mm/9 mm//25 m       

Miłego tygodnia
Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...