piątek, 28 lutego 2020

Gościnna Projektantka: Beata

Dziś mamy ogromną przyjemność gościć u nas Beatę, która wygrała wyzwanie styczniowe w naszej grupie inspiracyjnej na Facebooku. Stworzyła taką piękną, wiosenną podkładkę pod kalendarz :)

Witam serdecznie. Mam na imię Beata i  można mnie znaleźć na fb jako beatrix395art. Zazwyczaj robię prace kartkowe, ale dziś przedstawiam Wam dekoracje przestrzenną. To podkładka pod kalendarz kartkowy :)
Plan był taki, aby praca była radosna i wiosenna. Użyłam do tego papierów Altair Art "Ever & Always Pastel 08" ; motylki, tagi, różyczki i  ptaszek także z tej kolekcji. Dodatkowo wprowadziłam tagi z kolekcji  "Hoist the colours"  - kolor niebieski :) oraz wianek i kwiaty z papieru "Flower Harmony" w tym samym kolorze  :)
Nie mogło zabraknąć moich ulubionych szarości z kolekcji "Szary Świt", które tutaj podkolorowałam żółtą i niebieską farbą.
Tekturka Dziewczynki z kolekcji "Miała wiosna"  ( "TwojaTekturka" ) oraz gałązka jagody ("Papelia") dopełniają całości. Miłego oglądania.
Pozdrawiam i dziękuje Skarbnicy Pomysłów za możliwość pokazania tutaj mojej pracy.





1 komentarz:

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...