wtorek, 3 grudnia 2019

Album na zdjęcia

Dzień dobry 

Bardzo lubię dawać w petencie rękodzieło które wykonuję . 
Tym razem przygotowałam album na zdjęcia dla córki mojej przyjaciółki.  

Baza od Studio 75 , wnętrze okleiłam papierami Altair Art - Aurora 
a okładkę zrobiłam mięciutką i cieplutką ( okleiłam ja sztucznym futerkiem). 




















Materiały dostępne w Skarbnicy Pomysłów 

AltairArt - Aurora -  zestaw papierów do scrapbookingu 15 cm x 15 cm    AltairArt - Aurora  zestaw papierów do scrapbookingu 30,5 cm x 31,5 cm 
Taśma z pomponami, kremowa, 1 m Taśma z pomponami, neonowa, wielokolorowa, 1 m
Baza albumowa 21x30  
Narożniki nikiel 32 mm, zaokrąglone, szt. 4

Nożyczki JACKFRUKT czerwonePENTART - KLEJ HOBBY 80 ml  



Miłego dnia

2 komentarze:

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...